4 Aralık 2014 Perşembe

Güllü Makaronlar

Merhaba,

Bir çok denemeden sonra sonunda makaron yapma konusunda başarıya ulaşınca, özel davetlerdeki hediyem sabitleşti sanırım. Artık bir çok arkadaşıma özel davetlerinde makaronlar yapıyorum. Daha önce sizlere Sevgili arkadaşım Şule'nin minik "Melek" inden bahsetmiştim. Hatta makaron yapma maceram onun doğduğu gün başlamıştı.( Hikayemi okumak isterseniz tık tık )

Zaman çok hızlı geçiyor, bizim minik "Meleğimiz"  de büyüdü ve annesi ona gerçekten çok güzel bir Diş Buğdayı düzenledi. Tabi teyze olarak ben de makaronlarımı eksik etmedim.

Günün temasına uygun şekilde uçuk pembe makaronlar hazırladım.


Genelde böyle günler için risk almayı sevmiyorum o nedenle çoğunlukla makaron kabuklarını en azından bir gün önceden hazır ederim. Ancak bu kez hasta olduğum için son dakikaya kaldı tüm hazırlıklar. Neyse ki Melek çok şanslıydı ve makaronlar sorunsuzca kabardı ve güzel güzel etekleri oldu.


Uzun zamandır benzer aromalarla hazırlamıştım makaronlarımı. Ya limon ya portakal. Ama bu kez daha farklı bir şey hazırlamak istedim.
 
 
Bu romantik renkli makaronlara bakınca aklıma ilk gelen onları gül aroması ile hazırlamak oldu. Birçok zaman tercih ettiğim, hem hazırlanması kolay hem de lezzetli kaymak dolgusunu seçtim yine. Yalnız bu kez kaymak dolgusunu limon kabukları ve limon suyu yerine gül suyu ve bir iki damla gül aroması ile tatlandırdım.
 
 
Gül aromalı makaronlarım herkes tarafından çok beğenildi. Yine çok şekerli olmayan hafif lezzet elde etmiş oldum. Tabi bu güzel makaronlardan bir kaç tane de geldiği zaman tadıp puanlaması için Sevgili Eşim'e de ayırmayı unutmadım.
 
 
Tariflerimi de yakında paylaşacağım.
 
Sevgiyle kalın...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder