31 Aralık 2014 Çarşamba

Yeni yıl hediyeleri ve makaron sepetleri

Merhaba,
 
Yeniyıl ruhu her yeri sarmışken biz de sevimli, güzel ve masum lezzetlerle doldurulmuş hediyelik sepetler hazırlamak istedik. Bildiğiniz üzere elimden geldiğince herşeyi evde yapmaya çalışıyorum. Hazırladığımız sepetler için birbirinden farklı bir kaç tarif deneme fırsatım oldu.
 
Öyle ki, ilk denemem meşhur İskoç kurabiyeleri Shortbread oldu. Eğer tarifi görmek isterseniz burayı tıklayabilirsiniz.
 
İkinci olarak, bol zencefil ve tarçınlı, Avrupalıların  meşhur "Gingerbread Man" yani "Zencefilli Kurabiye Adam" tarifini denedim. Birbirinden çok farklı bir çok farklı çok fazla tarif olunca ben de toplamda 3 farklı tarif denedim. Bu deneyimler sırasında keçiboynuzunu sevenlerin çok hoşuna gidecek bir kurabiye de yapmış oldum tesadüfen :) Hepsinin tarifini önümüzdeki gönlerde paylaşacağım.
 
Sepetleri tabi ki de yine Şuleceiğimle beraber ormandan topladığımız kozalaklar, kokinalar ve renkli kurdelelerle süsledik.


Hediyelik sepetlerimizin içini rengarenk makaronlar, ev yapımı Hindistan cevizli beyaz çikolata, yine ev yapımı pirinç patlaklı bitter çikolata, keçiboynuzu kurabiyeleri ve zencefilli tarçınlı kurabiyelerle doldurduk.


Bu sevimli hasır sepetleri hazırlarken, kış ve yılbaşı temasına uygun keçe sepetlerin içerisine ürünlerimizi yerleştirmenin de iyi bir fikir olabileceğini düşündük. Öyle ki, keçe sepetler rengarenk, sıcacık görüntüleriyle kendi başlarına bile çok güzel bir hediye olabiliyor.
 
Her ne kadar Şuleciğim keçe sepetleri yapma konusunda yapma konusunda istekli ve hevesli olsa da maalesef yılbaşına yeterli zamanımız kalmadığı için, sepetleri sevdiğimiz bir arkadaşımızın annesine sipariş verdik. Sağolsunlar,  kendileri de bize gerçekten çok sık, süslü püslü, herbiri birbirinden güzel sepetler yaptılar.


Ben dayanamayıp bir tanesini kendime hediye ettim :)

Sepetler için hazırladığım tüm tariflerde yakında bloğumda olacak.
 
 
 
 
Herkese mutlu, huzurlu, sağlıklı, hayırlı dualarımızın kabul olduğu, sevdiklerimizle beraber geçecek güzel bir yıl dilerim.
 
Sevgiyle kalın...







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder