14 Ocak 2015 Çarşamba

Portakallı Beyaz Çikolatalı Makaronlar

Merhaba,
 
Bir önceki postumda sevgili eşim için hazırladığım doğum günü pastasından bahsetmiştim. O pastanın dekorasyonunda kullanmak üzere bir set makaron hazırlamıştım. Bu yazımda da size o makaronlardan bahsedeceğim.
 
Temel makaron tarifim ile hazırlamış olduğum makaronları bu kez daha neşeli bir tema oluşturmak adına turuncu gıda boyası ile renklendirdim. Daha sonra turuncu boyalı bu makaronları portakallı beyaz çikolata ve portakal kabuklarıyla tatlandırmak geldi aklıma.
 

Yemek yaparken en sevdiğim şey, mutfağımda tamamen özgür olabilmem... Öyle ki işe hiçbir zaman " Bugün limonlu, sarı renkte, vanilya kreması kullanılmış makaronlar yapacağım" diyerek başlamıyorum. Sadece makaron yapmak için işe koyuluyorum ve ondan sonra anlık tercihlerimle süslüyorum makaronlarımı.
 
Gelelim herkesin pek beğendiği portakallı, beyaz çikolatalı makaron tarifime. Her zaman ki temel makaron tarifinden bir ölçü kullanarak öncelikle makaronlarımı hazırladım. Bu aşamada tek farklılık, temel makaron karışımının badem ununa çok çok turuncu gıda boyası ve yaklaşık bir tatlı kaşığı rendelenmiş portakal kabuğu ekledim. O kadar.



Krema olarak da çok ama çok basit bir tarif uyguladım. Bir paket beyaz çikolatayı benmari usulü erittikten sonra içerisine bir portakalın rendelenmiş kabuğunu ekledim. Hepsi bu.
 
Ardından iyice soğuduğundan emin olduğunuz makaronların içini bu dolgu ile doldurabilirsiniz.
 
Sevgiler,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder