29 Aralık 2014 Pazartesi

Çikolata atölyesi

Merhaba,
 
Daha önce de yazmıştım hazır çikolataların içerisinde bulunan katkı maddelerinin beni tedirgin ettiğini... Bu nedenle mümkün olduğunca doğal beslenmeye çalışan biri olarak kendi çikolatamı kendim yapıyorum. Merak edenler daha önce paylaştığım tarifi  buradan   görebilirler.
 
 
 
Bu hafta sonu farklı bir çikolata tarifi denemek istedim ve her zaman yaptığım çikolatanın içerisine pirinç patlakları ilave ettim. Ortaya gerçekten çok hafif bir lezzet çıktı.
 
 
 
Bitter çikolata sevmeyenler benim çikolatalarımı biraz acı bulabiliyorlardı. Ancak bu pirinç patlağı bitter tadını çok güzel dengeledi. Denemenizi tavsiye ederim.
Yapmanız gereken tek şey kalıplara döktüğünüz çikolata donmaya başlamadan pirinç patlaklarını ilave etmek...
 
 
 
Sevgiyle kalın....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder